به گزارش روابط عمومی هلدینگ رحمت تجارت، جلسه هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات دامداران و کشاورزان طی روز دوشنبه مورخ 1402/11/16 برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان استان خوزستان ازجمله دکتر سپهوند رییس اداره تعاونی شهرستان شوش، علی سعدی مدیر امور عشایر شهرستان و مدیر اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان شوش، مدیرعامل شرکت دانیال و مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران و کرشناسان این اداره همراه بود؛ پس از بازدید از فاز مختلف هلدینگ رحمت تجارت به نشست در خصوص همکاری بیشتر و بهتر این مجموعه با سایر ارگان ها و تعاونی های استانی انجام شد.

در این نشست مدیران مجموعه رحمت تجارت آمادگی خود را جهت تامین نیاز خوراک دام دامداران و رفع مشکل این مجموعه ها در این زمینه به خصوص در شمال استان خوزستان اعلام کردند.
همچنین افزودند که با توجه به ظرفیت بالای تولید خوراک دام بر پایه ذرت علوفه ای در هلدینگ رحمت تجارت جای هیچ نگرانی برای پشتیبانی دامداران وجود نخواهد داشت.

همچنین دکتر سپهوند بیان کرد: با توجه به فعالیت های مرتبط هلدینگ رحمت تجارت و شرکت های تعاون روستایی این همکاری و هم اندیشی می‌تواند افق روشنی در رونق تولید و رشد اقتصادی برای دو طرف ترسیم کند.
علی سعدی مدیر امور عشایر شوش، در این نشست با توجه به پیشرو بودن این هلدینگ در تولید سیلاژ علوفه ای خواستار تهیه طرح و تولید علوفه برای رفع نیاز دامداران عشایر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =