هلدینگ رحمت تجارت

تولیدکننده و صادرکننده محصولات کشاورزی

بزرگتـرین واحد تولیدکننده، سورتینگ و صـادرکننده محصولات کشـاورزی در ایران

صادرات محصولات کشاورزی در هلدینگ رحمت تجارت

 

یکی از بزرگترین موفقیت‏‌های هلدینگ رحمت تجارت در بخش کشاورزی، حضور موفق در بازارهای تولیدی و صادراتی بین‏‌المللی است.

مجموعه اقتصادی کشاورزی رحمت تجارت با قرارگیری در قطب تولید سبزیجات و صیفی‌جات کشور، به ویژه در اواخر فصل پاییز و در طول فصل زمستان با بالاترین کیفیت، به موقعیتی متمایز در صادرات محصولات کشاورزی در کشور ایران دست یافته است.

در واحد صادرات هلدینگ رحمت تجارت، عملیات سورتینگ و بسته‏‌بندی سبزی‏جات و صیفی‏‌جات با رعایت کامل اصول بهداشتی به منظور آماده‌سازی برای صادرات و عرضه در بازارهای خارجی انجام می‏‌شود. در این واحد، محصولات زراعی شمال خوزستان از جمله سبزیجات و صیفی‌‏جات پس از عملیات پشتیبانی، آموزش، مشاوره و تأمین نهاده‏‌های زراعی از قبیل کود، بذر و سم به صورت تضمینی خریداری می‏‌شوند و در چرخه صنایع تبدیلی کشاورزی و صادرات هلدینگ رحمت تجارت قرار می‌‏گیرند و سپس این محصولات تولیدی به صورت سورتینگ (بسته‌‏بندی) شده در بازارهای خارجی عرضه می‏‌شوند.

این مجموعه با ایجاد یک شبکه‌ی گسترده از کشاورزان پیشرو و کارشناسان مجرب در حوزه تولید سبزیجات و صیفی‌جات به همراه ایجاد زیرساخت‌های مجهز در سیستم‌های بسته بندی،نگهداری، فرآوری و ارسال محصولات کشاورزی به بازارهای هدف در خارج از مرزهای کشور ایران جز متمایزترین واحدهای تولیدی و صادراتی است.

کشور روسیه و کشورهای حوزه خلیج‏ فارس از جمله مشتریان هلدینگ رحمت تجارت می‏‌باشند.

شما میتوانید جهت مشاهده تمامی محصولات کشاورزی صادراتی ، وارد فروشگاه هلدینگ رحمت تجارت شوید.

تماس با واحد صادرات محصولات کشاورزی

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با واحد صادرات محصولات کشاورزی