افتتاحیه

💠 آیین افتتاحیه فازهای جدید فعالیت هلدینگ رحمت تجارت در عرصه ی صنایع تبدیلی کشاورزی، استان خوزستان، شهرستان دزفول

مورخ: جمعه مورخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲

در جریان هشتمین سفر ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت سیزدهم به استان خوزستان با حضور جناب آقای دکتر محمدعلی نیکبخت وزیر محترم وزارت جهاد کشاورزی و هیئت محترم همراه، فاز های جدید فعالیت هلدینگ رحمت تجارت در عرصه ی صنایع تبدیلی کشاورزی افتتاح گردیدند.

به گزارش واحد روابط عمومی هلدینگ رحمت تجارت؛ دکتر محمدعلی نیکبخت پس از مراسم افتتاحیه با حضور در این مجموعه بزرگ تولیدی، صادراتی و صنایع تبدیلی در حوزه ی کشاورزی، از فازهای فعال این مجموعه به شرح ذیل با معرفی مدیران هلدینگ رحمت تجارت بازدید نمودند:

۱) صادرات و سورتینگ ( سورت و بسته‌بندی و صادرات سبزیجات و صیفی‌جات ) بیشتر بدانید

۲) سردخانه ی دومداره ( با ظرفیت ۳ هزار تن نگهداری محصولات کشاورزی ) بیشتر بدانید

که فعالیت های انجام شده در دو فاز یاد شده در مجموع منجر به صادرات ۲۱ هزار و ۶۰۰ تن از محصولات کشاورزی (سبزیجات و صیفی جات) تولید شده در اراضی زراعی این مجموعه و سایر اراضی زراعی شمال استان خوزستان به مقصد کشور روسیه و کشورهای عربی حاشیه ی خلیج فارس می شود.

۳) کارخانه تولید برنج عنبربو رحمت (با ظرفیت تولید سالیانه ۱۲ هزار تن) بیشتر بدانید

که تولید اراضی زراعی این مجموعه و سایر اراضی شالیکاری شمال استان خوزستان است که این محصول بسیار ارزشمند با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در بسته بندی های ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی در دو گروه دانه بلند و نیم دانه با نام تجاری رحمت ستا تولید و در سطح فروشگاه های مواد غذایی سراسر کشور توزیع می گردد.

۴) کارخانه تولید خوراک دام ( با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزارتن ذخیره سازی سیلاژ ذرت علوفه‌ای) بیشتر بدانید

این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سیلاژ ذرت علوفه‏‏ ای در سطح کشور و منطقه ی خاورمیانه است که محصول تولید شده در آن در بسته بندی ۵۰۰ کیلویی و ۳۰ کیلویی با نام تجاری برداران رحمتی به دامپروری های بزرگ صنعتی و سنتی سراسر کشور ارسال می گردد.

شایان ذکر است این مجموعه در بحران خشکسالی سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت جهاد کشاورزی مأمور به تأمین خوراک دام دامپروری های استان خوزستان با قیمت مصوب دولتی گردید تا در تأمین خوراک دام و تولیدات دامی این استان اعم از فرآورده‌های گوشتی و لبنی خللی احساس نگردد.

۵) واردات نهاده های کشاورزی ( تأمین و توزیع با کیفیت ترین نهاده های کشاورزی اعم از بذر، کود و سم ) بیشتر بدانید
در حال حاضر دو واریته برتر در تولید محصول ذرت به صورت علوفه ‏ای و دانه ‏ای به نام‌های PL712 و سیمون از معتبرترین شرکت های تولید بذر ذرت کشور ترکیه که به ترتیب عبارتند از شرکت های پولن و گرین لایف توسط این مجموعه به صرت انحصاری وارد و در سراسر کشور توزیع می شوند که رضایت کشاورزان عزیز را در اقصی نقاط کشور ایران به دنبال داشته است.

در خاتمه ی این مراسم از مدیران هلدینگ رحمت تجارت به پاس همت بلند و تلاش مستمر آنان در عرصه‌ی تولید، صادرات، صنایع تبدیلی و اشتغال آفرینی پایدار روستایی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه ی کشاورزی تقدیر و تشکر گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =