تعاونی برتر

به گزارش روابط عمومی هلدینگ رحمت تجارت، عصر روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲؛ هجدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان خوزستان با حضور “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، “اصغر رشنودی” مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان، جمعی از مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان، رئیس اتاق تعاون، جمعی از اتحادیه های تعاونی و تعاونگران در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران گفت: هفته دولت و هفته تعاون را به تلاشگران عرصه کار و تلاش و تولید تبریک و تهنیت عرض میکنم .
هدف ما امسال اجرای سند توسعه تعاون را دنبال کنیم و در این سند ضمن احصاء مشکلات موجود در حوزه بخش تعاون، ظرفیت های موجود در این بخش مهم اقتصادی را بررسی و پیگیری کنیم تا انشاءالله به سهم ۲۵ درصد سهم اقتصاد در بخش تعاون را محقق کنیم.

وی افزود: امسال خوشبختانه تعاونی ها مشارکت خوبی در ثبت نام جشنواره داشتند و خوزستان با ۳۶۲ تعاونی ثبت نامی، از لحاظ مشارکت تعاونی ها در جایگاه خوبی در کشور قرار گرفت.

در این مراسم یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ رحمت تجارت که در صنایع تبدیلی کشاورزی فعال است به عنوان تعاونی برتر در استان خوزستان برگزیده شد و از مهندس داود رحمتی مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم مهندس داود رحمتی با صحبت درمورد واحدهای مختلف مجموعه اقتصادی کشاورزی رحمت تجارت، هدف این مجموعه اقتصادی کشاورزی را رفع موانع تولید کشاورزان، رشد تولیدات داخلی، توسعه بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان شمال استان خوزستان و همچنین کمک به اشتغال زایی به خصوص در مناطق روستایی بیان نمودند.

گزارش تصویری:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =